Klantenservice

Onze klantenservice

We helpen u graag zo goed en zo snel mogelijk

We werken niet met callcenters en u krijgt geen lang en lastig keuzemenu te horen als u ons belt. Bij ons krijgt u altijd een medewerker aan de lijn. Onze medewerkers hebben de kennis om uw vragen te beantwoorden en denken graag met u mee.

Wilt u door een verhuizing een adreswijziging doorgeven? Of wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Met onderstaand formulier kunt u allerlei wijzigingen doorgeven, bijvoorbeeld:

  • U gaat verhuizen en u wilt uw adres wijzigen
  • U wilt uw rekeningnummer wijzigen
  • U wilt uw verzekering aanpassen

Wij begrijpen dat u graag snel geholpen wordt. Daarom proberen wij uw wijziging binnen twee werkdagen te behandelen.

  • Bijv. adreswijziging.
  • Sleep je bestanden hier of

Wij vinden het belangrijk om u goed te helpen. Toch kan het zo zijn dat u niet tevreden bent. Als dit zo is, dan kunt u een klacht indienen bij ons. Uiteraard geven wij elk punt de nodige aandacht en zullen we eventueel in overleg met u actie ondernemen.

Schriftelijke melding klacht

U kunt uw klacht schriftelijkindienen. Vermeld hierbij in ieder geval uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en polis- of dossiernummer. U kunt bijlagen meesturen om uw klacht te verduidelijken. Ook kunt u aangeven hoe wij de klacht volgens u het beste kunnen oplossen. Stuur uw klacht naar:

Meliténe B.V.
Javastraat 53 H
1094 HA Amsterdam

Tel: 020 – 468 28 32
E-mail: info@melitene.nl

Wat kun je daarna verwachten

Na ontvangst van uw schriftelijke klacht nemen wij zo snel mogelijk (maar in ieder geval binnen 14 dagen) contact met u op om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Het kan zijn dat u de oplossing van de directie niet bevredigend vindt. Als consument heeft u dan de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). Doe dit s.v.p. binnen 3 maanden na de datum waarop onze directie een standpunt heeft ingenomen. Dit is het adres van het KiFiD:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (‘KiFiD’)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoonnummer 070 – 3338999

Kijk voor meer informatie over de klachten- en geschillenprocedure en de daaraan verbonden kosten op de website van het KiFiD.

Als u geen gebruik wilt maken van de hiervoor genoemde klachtenbehandelingsmogelijkheden, of wanneer de klachtenbehandeling of uitkomst daarvan voor u niet bevredigend is, kunt u het geschil inhoudelijk voorleggen aan de bevoegde rechter, tenzij er sprake is geweest van een bindend advies.

De uitspraken van het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening zijn adviserend. De directie van Zelf zal in haar besluitvorming een belangrijke rol toekennen aan de uitspraak van het KiFiD. De uitspraak zal schriftelijk aan u bekend worden gemaakt.

Wilt u uw verzekering bij ons opzeggen? Hieronder leest u hoe u dit kunt doen.

Arbeidsongeschiktheids-, uitvaart- en overlijdensrisicoverzekeringen

Wilt u uw arbeidsongeschiktheidsverzekering, uitvaartverzekering of overlijdensrisicoverzekering opzeggen? Dit kan met een brief. Vermeld hierin uw naam, polisnummer en de datum waarop de verzekering moet stoppen. Het is ook belangrijk dat u de brief ondertekent. U kunt de brief sturen naar:

Meliténe B.V.
Javastraat 53 H
1094 HA Amsterdam

Alle andere verzekeringen

Alle andere verzekeringen kunt u online opzeggen.